سالت هلو یخ نستی Nasty Peach Ice 35MG

دسته: ,
امتیازدهی 4.5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
آماده ارسال
شما با خرید این محصول 420 امتیازدریافت می کنید
خرید محصول سالت هلو یخ نستی Nasty Peach Ice 35MG
شناسه محصول: 9551001494400

قیمت: تومان ۴۲۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم . آیا از قیمت های ما رضایت دارید ؟
توضیحات

سالت نیکوتین Nasty Peach Ice با ترکیب طعم هلو آبدار و شیرین به همراه سرمای خنک یخ، تجربه‌ای دلچسب و تازه را برای کاربران فراهم می‌کند. این ای‌لیکوئید مخصوص افرادی طراحی شده است که به دنبال طعم‌های میوه‌ای با حس خنکی و نیکوتین بالا هستند. به لطف استفاده از نیکوتین سالت، این محصول تجربه‌ای ملایم‌تر و جذب سریع‌تری نسبت به نیکوتین معمولی ارائه می‌دهد، بدون اینکه باعث ایجاد ضربه شدید به گلو شود.

ویژگی‌های کلیدی و جزئیات محصول:

  • میزان نیکوتین: با 35 میلی‌گرم (3.5%) نیکوتین سالت، این ای‌لیکوئید برای افرادی مناسب است که نیاز به نیکوتین بالا دارند ولی نمی‌خواهند از ضربه شدید به گلو رنج ببرند. نیکوتین سالت، تجربه‌ای نرم و ملایم را فراهم می‌کند و جذب نیکوتین سریع‌تر و مؤثرتری دارد.
  • حجم بطری: حجم 30 میلی‌لیتر این ای‌لیکوئید، گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه و حمل آسان است. این حجم به کاربران این امکان را می‌دهد که مدت زمان قابل‌توجهی از ای‌لیکوئید خود بهره‌مند شوند.
  • پروفایل طعمی:
    • هلو: طعم اصلی و غالب این ای‌لیکوئید، هلو شیرین و آبدار است که حس طراوت و تازگی به تجربه کاربر می‌بخشد.
    • یخ: خنکی یخ، طعمی تازه و فرح‌بخش به مخلوط اضافه می‌کند و باعث می‌شود هر کام حس خنکی دلچسبی داشته باشد.
  • نوع دستگاه مناسب: این ای‌لیکوئید به‌طور خاص برای دستگاه‌های پاد سیستم و سبک دهان به ریه (MTL) طراحی شده است. دستگاه‌های پاد سیستم که ولتاژ پایین‌تری دارند، بهترین عملکرد را با این محصول ارائه می‌دهند.
  • نیکوتین سالت: نیکوتین سالت به کار رفته در این محصول، در مقایسه با نیکوتین معمولی، ضربه کمتری به گلو وارد می‌کند و جذب نیکوتین به شکل سریع‌تر و مؤثرتری انجام می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند در زمان‌های کوتاه‌تر، مقدار بیشتری نیکوتین دریافت کنند.
  • کاربرد: سالت نیکوتین Peach Ice مخصوص افرادی است که به دنبال طعم‌های میوه‌ای و خنکی در طول روز هستند. این ای‌لیکوئید به‌ویژه برای روزهای گرم تابستانی مناسب است و تجربه‌ای تازه و خنک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نکات برجسته:

  • ترکیب طعم میوه و یخ: طعم شیرین و طبیعی هلو همراه با سرمای یخ، تعادل فوق‌العاده‌ای بین طراوت و خنکی ایجاد می‌کند.
  • ضربه ملایم به گلو: حتی با نیکوتین بالا، ضربه‌ای نرم و ملایم به گلو وارد می‌شود.
  • طراحی برای دستگاه‌های پاد سیستم: بهترین طعم و تجربه در ولتاژ پایین، مناسب برای کسانی که از دستگاه‌های پاد سیستم استفاده می‌کنند.

این ای‌لیکوئید انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال طعم میوه‌ای و خنکی فرح‌بخش هستند و در عین حال نیاز به نیکوتین بالایی دارند.

مشخصات

مشخصات

1
برند

نستی Nasty

2
طعم

peach ice

3
خانواده طعم

ترکیبی و خاص

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از ویپرگان خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۴۲۰,۰۰۰